Wednesday, May 07, 2008

what are you searching for?

Pentru că se poartă și pentru că e fun, o să consemenez și eu căutările ce i-au adus pe oameni aici la mine; adunate de-a lungul vremii, azi le scot la lumină și mă joc.

melodie like bird film - huh?
who can make the sun rise - doamne doamne, cum cine?
it's just an illusion - samsara se numește
keane your eyes open - yes, one of my favorites too
povesti despre amsterdam - povești vechi despre amsterdam..
describe your perfect day - uite că o să mă gândesc și poate fac un post întreg despre asta :)
always one foot on the ground - regina spektor - fidelity
apus de soare la mare - la noi nu e așa de spectaculos. recomand în croația
sunrise like morning - sunrise. morning. da.
don't close your eyes - "mai stăm puțin"
poze cu pictura pe unghii - nu ne place
laura spoiala - adică cum?
and so it is, just like you said it would be - we both forget the breeze..
mi-e frica sa nu ma uiti - que sera sera
scoici image - de ce nu imagine shells?
cutie - thank you :)
mi-e fircă de eșec - ei.. și mie..
i love ceva i don't like altceva - cauți propoziții?
amsterdam extasy - n-am încercat. da' știu că se vinde pe stradă
definiție cuplu - nu nu, în dragoste nu merge cu definiții

0 comments:

Post a Comment