Wednesday, May 21, 2008

food! ball..

în seara asta, băieții se uită la meci. și cei care nu s-ar uita în mod normal, pentru că e finala. mă întreb ce fac fetele.. dacă fac ceva deosebit, dacă au profitat de ocazie în vreun fel, dacă este, in any way, o ocazie. (feel free to answer, să zicem că e un poll calitativ, cu o întrebare deschisă)

eu mă dau pe net și editez o lucrare pentru la facultate și din când în când mă mai uit pe livescore.com. unde acum, în minutul 36, scorul e 1-0 pentru iu-nai-tiiiid! ..ceea ce mă bucură razz

4 comments:

qteJane said...

Ha! -readin' ur blog again-
Am sarbatorit pe Gabea (fiind si Elena), iar apoi am dormit neintoarsa after a hard day's work.

E bun raspunsu? As expected?

Laura said...

foarte bun raspunsu', little vulpe! (great to have you back ;;) )

Cris said...

fetele au dormit in bratele baietilor care se uitau la finala.

Laura said...

toate?

Post a Comment